آموزش کارشناسی نظام‌های آموزشی

آموزش کارشناسی نظام‌های آموزشی

آموزش در فنی وحرفه‌ای باید بخش مکمل نظام آموزشی همه جانبه باشد، و به این سبب باید به محتوای فرهنگی آن توجه کافی شود باید از تربیت افراد برای شغل ویژه که با فراهم کردن مهارت‌ها و دانش لازم برای افراد و همراه با آموزش عمومی، شخصیت و منش افراد را نیز پرورش دهد و توانایی درک، داوری، اظهار وجود و سازگاری با فضاهای گوناگون را در آنان تقویت کند برای رسیدن به چنین هدفی، محتوای فرهنگی این سیستم باید بروز و کاملا علمی و عملی باشد.

بنیادی‌ترین مانع در راه گسترش آموزش فنی وجود نگرش منفی بسیاری از افراد نسبت به این آموزش است جهت بررسی راه‌های جذب دانش آموزان مستعد به آموزش های فنی و حرفه‌ای و نیز عواملی که در انتخاب رشته دانش آموزان تاثیر گذارند تحقیقات و پژوهش‌هایی به عمل آمده است.

عوامل آموزشگاهی مانند میزان آگاهی از هزینه‌های تحصیلی رشته‌های فنی وحرفه‌ای، تنوع رشته‌های فنی و حرفه‌ای، تجهیزات و امکانات کارآگاهی آموزشگاه، دوری و نزدیکی محل مراکز آموزشی، وجود مربیان فنی و شایسته است امید دست یافتن به اشتغال، درآمد و وضعیت اقتصادی خانوادگی از عوامل گرایش دانش آموزان به این سیستم آموزشی است.

"</p

 عوامل اجتماعی شامل میزان تخصصی بودن مشاغل، موفقیت فارغ التحصیلان در شغل و زندگی، میزان درآمد، جایگاه و ارزش اجتماعی، ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر، تاثیر رسانه‌های گروهی ازجمله تلویزیون، ارائه امتیازات شغلی، اولویت استخدام، وام خود اشتغالی، همچنین نیاز جامعه به رشته خاص است. که یک کارشناس نظام آموزشی باید بتواندکلیه نیازهای بالا جهت تدوین یک سیستم آموزشی صحیح برطرف نماید."</span

سرفصل‌های آموزشی:

 

دوره آموزش حضوری:

جهت شرکت در دوره حضوری آموزش کارشناسی نظام‌های آموزشی می‌توانید زمان ثبت‌نام نوع و شیوه برگزاری دوره آموزشی خود را تعیین کنید. تعداد روزهای برگزاری کلاس در هفته و حتی برگزاری کلاس بصورت همه روزه و یا فشرده، همچنین تاریخ شروع دوره به انتخاب شما خواهد بود. کلیه دوره‌های آموزشی بصورت عملی در کلاس‌های تخصصی این رشته آموزش داده می‌شود آموزش از مبتدی تا پیشرفته بصورت حرفه‌ای جهت ورود به بازار کار خواهد بود از مزیت دیگر آموزش در جواهر ایران وجود تنوع دوره‌های آموزشی است که پس از ثبت‌نام، کلاس شما آغاز شده و نیازی به انتظار برای شرکت در کلاس را نخواهید داشت.

کلاس های جواهر ایران

دوره آموزش غیرحضوری:

دوره آموزش غیرحضوری کارشناسی نظام‌های آموزشی به صورت یک سایت آموزشی تدوین شده است. این دوره آموزشی شامل درس‌ها، تصاویر، فیلم‌های آموزشی و سایر مطالب مرتبط بوده که به صورت هوشمند، همانند کلاس حضوری طرح‌ریزی شده است. با ورود به بخش آموزش غیرحضوری، می‌توانید به یادگیری این دوره با همان کیفیت کلاس حضوری بپردازید. دسترسی به دوره آموزشی در طول مدت زمان آموزش بدون محدودیت زمانی بوده و این امکان فراهم خواهد بود که در هر زمان به صورت آنلاین با اساتید جهت رفع اشکال و پرسش و پاسخ در ارتباط باشید.

"</spanپس از ثبت‌نام در کلاس غیرحضوری، نام‌کاربری و کلمه‌عبور به آدرس‌ ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس از دریافت اطلاعات می‌توانید در سایت آموزشی وارد پنل کاربری خود شده و دوره آموزشی را آغاز نمایید.

دوره آموزش آنلاین:

جهت شرکت در کلاس آموزش آنلاین کارشناسی نظام‌های آموزشی می‌توانید بصورت وبینار در این دوره آموزشی شرکت کرده و به صورت آنلاین در کلاس حضور داشته باشید پس از ثبت‌نام، با نام‌کاربری و کلمه‌عبور وارد پنل کاربری خود در سایت آموزشی شده و دوره آموزشی را در ساعات و روزهای مشخص شده به شکل تصویری و برخط آغاز نمایید.

مدارک اعطایی مجتمع آموزشی جواهر ایران:

در پایان دوره آموزش کارشناسی نظام‌های آموزشی در آزمونی که جهت اطمینان از فراگیری شما برگزار می‌شود شرکت کرده و پس از تعیین صلاحیت علمی شما، گواهینامه مهارت بین‌المللی صادر خواهد شد. با دریافت این لایسنس بین‌المللی می‌توانید به عنوان کارشناس نظام‌های آموزشی از مزایای آن در سرتاسر دنیا برخوردار شوید.

لازم به یادآوری است مدارک اعطایی این مجموعه مورد تایید سازمان بین‌المللی کار ILO بوده و در بیش از ۱۷۲ کشور دنیا از جمله امریکا، کانادا، استرالیا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان سابقه کار و تخصص شغلی حائز اهمیت می‌باشد.

مدرک فنی و حرفه ای جواهر ایران

آینده کاری و مزایای دریافت گواهینامه از جواهر ایران:

کارشناس نظام‌های آموزشی

برگشت درباره مجتمع اموزشی جواهر ایران