آموزش بازیابی طلا از خاک

آموزش بازیابی طلا

آموزش بازیابی طلا از خاک

قالکاری یا بازیابی طلا از خاک یکی از نیازهای اصلی در صنعت طلا و جواهر می‌باشد. در زمان ساخت طلا، نقره و سایر فلزات قیمتی، قسمتی از این فلزات ارزشمند در اثر سوهانکاری، اره کاری، پوستکاری، آبکاری و یا حتی در زمان ذوب فلزات بصورت خاک، سواله و یا حتی غبار بر روی زمین و یا ابزارآلات کارگاه یا کارخانه‌های ساخت قرار می‌گیرد که با شیوه‌های مدرن به بازیافت آن‌ها می‌پردازیم. بازیابی طلا می‌تواند کسری تولید را کم کرده و سود بسیار زیادی را برای تولیدکننده ایجاد کند. همچنین در این دوره آموزشی با نحوه بازیافت طلا و سایر فلزات قیمتی از معادن آشنا خواهید شد. در این دوره آموزشی روش‌های مختلفی مانند کوپلاسیون و اسیدی که شیوه‌های استحصال طلا،نقره و سایر فلزات قیمتی  هستند را بصورت عملی فراخواهید گرفت.آموزش بازیابی طلا از خاکسرفصل‌های آموزشی:

آشنایی با انواع خاک حاوی طلا

آشنایی با انواع کوره

قال‌گذاری در کوره

ذوب خاک

کوپلاسیون خاک

بازیابی و استحصال طلا

بازیابی و استحصال نقره

استحصال سایر فلزات قیمتی

نحوه عیار کردن فلزات قیمتی

کلاس‌های آموزشی:

جواهر ایران

دوره آموزش حضوری:

جهت شرکت در دوره حضوری آموزش بازیابی طلا از خاک می‌توانید زمان ثبت‌نام نوع و شیوه برگزاری دوره آموزشی خود را تعیین کنید. تعداد روزهای برگزاری کلاس در هفته و حتی برگزاری کلاس بصورت همه روزه و یا فشرده، همچنین تاریخ شروع دوره به انتخاب شما خواهد بود. کلیه دوره‌های آموزشی بصورت عملی در کلاس‌های تخصصی این رشته آموزش داده می‌شود آموزش از مبتدی تا پیشرفته بصورت حرفه‌ای جهت ورود به بازار کار خواهد بود از مزیت دیگر آموزش در جواهر ایران وجود تنوع دوره‌های آموزشی است که پس از ثبت‌نام، کلاس شما آغاز شده و نیازی به انتظار برای شرکت در کلاس را نخواهید داشت.

کلاس های جواهر ایران

دوره آموزش غیرحضوری:

دوره آموزش غیرحضوری بازیابی طلا از خاک به صورت یک سایت آموزشی تدوین شده است. این دوره آموزشی شامل درس‌ها، تصاویر، فیلم‌های آموزشی و سایر مطالب مرتبط بوده که به صورت هوشمند، همانند کلاس حضوری طرح‌ریزی شده است. با ورود به بخش آموزش غیرحضوری، می‌توانید به یادگیری این دوره با همان کیفیت کلاس حضوری بپردازید. دسترسی به دوره آموزشی در طول مدت زمان آموزش بدون محدودیت زمانی بوده و این امکان فراهم خواهد بود که در هر زمان به صورت آنلاین با اساتید جهت رفع اشکال و پرسش و پاسخ در ارتباط باشید.

پس از ثبت‌نام در کلاس غیرحضوری، نام‌کاربری و کلمه‌عبور به آدرس‌ ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس از دریافت اطلاعات می‌توانید در سایت آموزشی وارد پنل کاربری خود شده و دوره آموزشی را آغاز نمایید.

آموزش بازیابی طلا

دوره آموزش آنلاین:

جهت شرکت در کلاس آموزش آنلاین بازیابی طلا از خاک می‌توانید بصورت وبینار در این دوره آموزشی شرکت کرده و به صورت آنلاین در کلاس حضور داشته باشید پس از ثبت‌نام، با نام‌کاربری و کلمه‌عبور وارد پنل کاربری خود در سایت آموزشی شده و دوره آموزشی را در ساعات و روزهای مشخص شده به شکل تصویری و برخط آغاز نمایید.جواهر ایرانمدارک اعطایی مجتمع آموزشی جواهر ایران:

در پایان دوره آموزش بازیابی طلا از خاک در آزمونی که جهت اطمینان از فراگیری شما برگزار می‌شود شرکت کرده و پس از تعیین صلاحیت علمی شما، گواهینامه مهارت بین‌المللی سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور برای شما صادر خواهد شد. با دریافت این لایسنس بین‌المللی می‌توانید به عنوان قالکار از مزایای آن در سرتاسر دنیا برخوردار شوید.

لازم به یادآوری است مدارک اعطایی این مجموعه مورد تایید سازمان بین‌المللی کار ILO بوده و در بیش از ۱۷۲ کشور دنیا از جمله امریکا، کانادا، استرالیا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان سابقه کار و تخصص شغلی حائز اهمیت می‌باشد.

آینده کاری و مزایای دریافت گواهینامه از جواهر ایران:

مدیر مجموعه‌های بازیابی طلا از خاک (قالکاری)

برای دریافت جواز کسب و دایر کردن کارگاه قالکاری دریافت این مدرک برای ارئه به اتحادیه طلا و جواهر الزامی است.

برگشت درباره مجتمع اموزشی جواهر ایران