آموزش مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای

آموزش مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای

مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شغلی از گروه مدیریت آموزشی است که وظایفی از قبیل برنامه‌ریزی آموزشی، اجرای قوانین و مقررات، نظارت بر فعالیت‌های آموزشی آموزشگاه، ارزشیابی دوره‌های در حال اجرا، مدیریت مالی آموزشگاه، رسیدگی به امور کارآموزان و کارکنان، تهیه گزارش‌های اداری، نظارت و اعمال مدیریت بر حسن انجام وظایف کلیه کارکنان و مربیان را در بر می‌گیرد.

مدیر آموزشگاه باید شایستگی و توانایی انجام کار در محیط و شرایط گوناگون را به طور موثر و کارا برابر استاندارد سازمان فنی حرفه‌ای داشته باشد.

مدیریت آموزشگاه

کارکردهای مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ؛ شامل برنامه‌ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل در سازمان‌های آموزشی است. هدف مدیریت آموزشی؛ بهبود اثربخشی، بهره‌وری و کیفیت در سازمان‌های آموزشی است. منظور از سازمان آموزشی؛ سازمانی است مانند مجتمع آموزشی جواهر ایران که به ارائه خدمات آموزشی می‌پردازد. مدیریت آموزشگاه

سرفصل‌های آموزشی:

نظارت بر فعالیت‎‌های آموزشگاه

برنامه‌ریزی امور جاری آموزشگاه

نظارت بر امور مالی و حسابداری آموزشگاه

ارزشیابی و ارزیابی از دوره‌های آموزشی آموزشگاه

تهیه گزارش و مکاتبات اداری

استفاده از IT در مدیریت آموزشگاه و داشتن مدرک ICDL فنی و حرفه‌ای

ارتباط با کارکنان، کارآموزان و سایر افراد مرتبط

آشنایی با پورتال سازمان جهت انجام کلیه امور آموزشگاه

آگاهی از مقررات مربوط به کار آموزان و اعمال آن‌ها

اجرای قوانین و مقررات و آیین نامه سازمان فنی و حرفه‌ای، قوانین کار و بیمه
و …

دوره آموزش حضوری:

جهت شرکت در دوره حضوری آموزش مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای می‌توانید زمان ثبت‌نام نوع و شیوه برگزاری دوره آموزشی خود را تعیین کنید. تعداد روزهای برگزاری کلاس در هفته و حتی برگزاری کلاس بصورت همه روزه و یا فشرده، همچنین تاریخ شروع دوره به انتخاب شما خواهد بود. کلیه دوره‌های آموزشی بصورت عملی در کلاس‌های تخصصی این رشته آموزش داده می‌شود آموزش از مبتدی تا پیشرفته بصورت حرفه‌ای جهت ورود به بازار کار خواهد بود از مزیت دیگر آموزش در جواهر ایران وجود تنوع دوره‌های آموزشی است که پس از ثبت‌نام، کلاس شما آغاز شده و نیازی به انتظار برای شرکت در کلاس را نخواهید داشت.

کلاس های جواهر ایران

دوره آموزش غیرحضوری:

دوره آموزش غیرحضوری مدیریت آموزشگاه به صورت یک سایت آموزشی تدوین شده است. این دوره آموزشی شامل درس‌ها، تصاویر، فیلم‌های آموزشی و سایر مطالب مرتبط بوده که به صورت هوشمند، همانند کلاس حضوری طرح‌ریزی شده است. با ورود به بخش آموزش غیرحضوری، می‌توانید به یادگیری این دوره با همان کیفیت کلاس حضوری بپردازید. دسترسی به دوره آموزشی در طول مدت زمان آموزش بدون محدودیت زمانی بوده و این امکان فراهم خواهد بود که در هر زمان به صورت آنلاین با اساتید جهت رفع اشکال و پرسش و پاسخ در ارتباط باشید.پس از ثبت‌نام در کلاس غیرحضوری، نام‌کاربری و کلمه‌عبور به آدرس‌ ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس از دریافت اطلاعات می‌توانید در سایت آموزشی وارد پنل کاربری خود شده و دوره آموزشی را آغاز نمایید.

دوره آموزش آنلاین:

جهت شرکت در کلاس آموزش آنلاین مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای می‌توانید بصورت وبینار در این دوره آموزشی شرکت کرده و به صورت آنلاین در کلاس حضور داشته باشید پس از ثبت‌نام، با نام‌کاربری و کلمه‌عبور وارد پنل کاربری خود در سایت آموزشی شده و دوره آموزشی را در ساعات و روزهای مشخص شده به شکل تصویری و برخط آغاز نمایید.

مدارک اعطایی مجتمع آموزشی جواهر ایران:

در پایان دوره آموزش مدیریت آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در آزمونی که جهت اطمینان از فراگیری شما برگزار می‌شود شرکت کرده و پس از تعیین صلاحیت علمی شما، گواهینامه مهارت بین‌المللی صادر خواهد شد. با دریافت این لایسنس بین‌المللی می‌توانید به عنوان مدیر آموزشگاه از مزایای آن در سرتاسر دنیا برخوردار شوید.

لازم به یادآوری است مدارک اعطایی این مجموعه مورد تایید سازمان بین‌المللی کار ILO بوده و در بیش از ۱۷۲ کشور دنیا از جمله امریکا، کانادا، استرالیا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان سابقه کار و تخصص شغلی حائز اهمیت می‌باشد.

مدرک فنی و حرفه ای جواهر ایران

آینده کاری و مزایای دریافت گواهینامه از جواهر ایران:

مدیر آموزش مجتمع‌های آموزشی

مدیریت آموزشگاه

برگشت درباره مجتمع اموزشی جواهر ایران