آموزش نقاشی با گواش

آموزش نقاشی با گواش

آموزش نقاشی با گواش

گواش گونه‌ای رنگ است که با حل شدن رنگدانه‌ها در آب ایجاد می‌شود. گواش متفاوت از آبرنگ است و رنگ‌آمیزی با آن تصاویری مات ایجاد می‌کند. رنگ‌آمیزی با گواش یکی از شیوه‌های پرکاربرد نقاشی توسط نقاشان برای تهیهٔ تابلوها و کمیک‌ها بوده‌است.بیشتر انیمیشن‌های قرن بیست و یکم از گواش برای ایجاد جلوه ای مات همراه با آبرنگ مورد استفاده قرار میدادند. از گواش به عنوان “رنگ پوستر” استفاده می‌شود چرا که به راحتی کنترل می‌شود و سرعت خشک شدن بالایی دارد. گواش پس از تبخیر آب موجود در آن کاملاً خشک می‌شود و به شکل ثابتی در می آید.

ساختار گواش، شباهت زیادی به آبرنگ داشته و برخی نقاشان این دو متریال را هم‌زمان به کار می‌گیرند . برخی از انواع آبرنگ‌های موجود در بازار نیز که بیشتر به صورت تیوپ، خمیری یا نیمه مایع در دسترس هستند، به گونه‌ای ساخته شده‌اند که بتوان کیفیات آبرنگ و گواش را هم‌زمان پدید آورد . در گواش، نسبت صمغ به رنگدانه بیشتر است . از این رو خاصیت پوشانندگی بیشتری داشته و هنگام استفاده قابل کنترل تر است

آموزش نقاشی با گواش

گواش‌های با کیفیت، رنگ دانه‌های طبیعی بیشتری دارند که باعث می‌شوند، پس از استفاده، شفاف تر به نظر برسند . رنگ گواش، به دلیل سادگی در استفاده و کنترلی که می‌توان بر روی آن داشت، و همچنین ارزان بودن، به اشتباه به عنوان وسیله‌ای برای نقاشی کودکان و افراد تازه‌کار شناخته شده . در حالی که گواش برای طراحی پوستر و انیمیشن‌سازی بسیار کارآمد است . گواش در نتیجهٔ ترکیب رنگ دانه و یک ساکن‌کننده مثل صمغ عربی یا صمغ نشاسته (دکسترین) به دست می‌آید با این حال در ترکیبات آن از موادی مانند گلیسرین، کربنات کلسیم و پی ال نیز استفاده می‌شود .

آموزش نقاشی با گواش

سرفصل‌های آموزشی:

 

دوره آموزش حضوری:

جهت شرکت در دوره حضوری آموزش نقاشی با گواش می‌توانید زمان ثبت‌نام نوع و شیوه برگزاری دوره آموزشی خود را تعیین کنید. تعداد روزهای برگزاری کلاس در هفته و حتی برگزاری کلاس بصورت همه روزه و یا فشرده، همچنین تاریخ شروع دوره به انتخاب شما خواهد بود. کلیه دوره‌های آموزشی بصورت عملی در کلاس‌های تخصصی این رشته آموزش داده می‌شود آموزش از مبتدی تا پیشرفته بصورت حرفه‌ای جهت ورود به بازار کار خواهد بود از مزیت دیگر آموزش در جواهر ایران وجود تنوع دوره‌های آموزشی است که پس از ثبت‌نام، کلاس شما آغاز شده و نیازی به انتظار برای شرکت در کلاس را نخواهید داشت.

کلاس های جواهر ایران

دوره آموزش غیرحضوری:

دوره آموزش نقاشی با گواش به صورت یک سایت آموزشی تدوین شده است. این دوره آموزشی شامل درس‌ها، تصاویر، فیلم‌های آموزشی و سایر مطالب مرتبط بوده که به صورت هوشمند، همانند کلاس حضوری طرح‌ریزی شده است. با ورود به بخش آموزش غیرحضوری، می‌توانید به یادگیری این دوره با همان کیفیت کلاس حضوری بپردازید. دسترسی به دوره آموزشی در طول مدت زمان آموزش بدون محدودیت زمانی بوده و این امکان فراهم خواهد بود که در هر زمان به صورت آنلاین با اساتید جهت رفع اشکال و پرسش و پاسخ در ارتباط باشید.آموزش نقاشی با گواش

دوره آموزش آنلاین:

جهت شرکت در کلاس آموزش آنلاین نقاشی با گواش می‌توانید بصورت وبینار در این دوره آموزشی شرکت کرده و به صورت آنلاین در کلاس حضور داشته باشید پس از ثبت‌نام، با نام‌کاربری و کلمه‌عبور وارد پنل کاربری خود در سایت آموزشی شده و دوره آموزشی را در ساعات و روزهای مشخص شده به شکل تصویری و برخط آغاز نمایید.

مدارک اعطایی مجتمع آموزشی جواهر ایران:

در پایان دوره آموزش نقاشی با گواش در آزمونی که جهت اطمینان از فراگیری شما برگزار می‌شود شرکت کرده و پس از تعیین صلاحیت علمی شما، گواهینامه مهارت بین‌المللی صادر خواهد شد. با دریافت این لایسنس بین‌المللی می‌توانید به عنوان یک هنرمند و نقاش حرفه‌ای از مزایای آن در سرتاسر دنیا برخوردار شوید.

لازم به یادآوری است مدارک اعطایی این مجموعه مورد تایید سازمان بین‌المللی کار ILO بوده و در بیش از ۱۷۲ کشور دنیا از جمله امریکا، کانادا، استرالیا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان سابقه کار و تخصص شغلی حائز اهمیت می‌باشد.

مدرک فنی و حرفه ای جواهر ایران

آینده کاری و مزایای دریافت گواهینامه از جواهر ایران:

نقاش هنری